دسته بندی مطالب در وبلاگ

دسته بندی مطالب در وبلاگ

درباره سایت
به وبلاگ من خوش آمدید

دسته بندی مطالب در وبلاگ
بازدید : 81

برای دسته بندی مطالب در وبلاگ، سیستم پرشین بلاگ از کلمات کلیدی استفاده میکند. بطور مثال شما یک مقاله درباره "محمد رضا شجریان" می نویسید. پس از نوشتن مطلب، در زیر ادیتور ، بخش کلمات کلیدی را می بینید: 

دسته بندی مطالب وبلاگ

شما می توانید برای هر مطلب وبلاگ، حداکثر 4 کلمه کلیدی (یا همون دسته بندی) تعیین کنید. مثلا یکی از کلمات کلیدی شما "شجریان" و یکی دیگر "موسیقی ایرانی" می تواند باشد. حالا مطلب را منتشر کنید. 

در ستون کناری وبلاگ شما، بخشی ظاهر میشود که دسته بندی ها را نشان میدهد. یک دسته بندی بنام شجریان ایجاد شده . یکی هم بنام موسیقی ایرانی. مطلب مورد نظر شما نیز در هر دو دسته بندی قرار گرفته. چون به هر دو کلمه مرتبط است. 

در صورتی که دفعه دیگر وارد ادیتور شوید، در زیر بخش کلمات کلیدی، کلماتی را که در یادداشت های قبلی استفاده کرده اید مشاهده می کنید. برای استفاده مجدد از همان کلمات کلیدی، کافیست روی کلمه کلیدی مورد نظر کلیک کنید تا به صورت خودکار به پست شما اضافه شود. 



نویسنده :
تاریخ : 23 مهر 1395 ساعت : 11:28
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید
    موبایلتو شارژ کن